it SECURE SOFT COMMUNICATION

CTIVE
USINESS
OMMUNICATION

next
abc

Місія та цінності компанії

Місія

Ми сприяємо безперервній технологічній еволюції та успіху наших партнерів інтегруючи інноваційні рішення, які вдосконалюють обчислювальні потужності, мережеву інфраструктуру та кібербезпеку, дозволяючи клієнтам фокусуватися на їх основних цілях.

Візія

Керуючись найкращими світовими практиками створювати персоналізовані рішення, які відповідають бізнес-викликам наших клієнтів.

Цінності

abc

Бездоганна репутація

abc

Партнерські відносини

abc

Ефективна робота

abc

"Ні" як запорука успіху

abc

Свобода думки та дій

abc

Відкритість, чесність, довіра та підтримка

abc

Розвиток та інтелект

abc

Гумор

abc
Бездоганна репутація підтверджена діями, а не словами - відповідальність кожного співробітника.
В тяжкі часи запорука успішного бізнесу грунтується на співпраці сильних професіоналів свого напрямку.
Ми цінуємо час кожного працівника та партнерів, роблячи більше з меншими витратами.
Ми завжди чуємо наших партнерів, однак поважаємо здатність наших працівників відповідати аргументовано "Ні", якщо це суперечить принципам та цінностям нашої компанії.
Наші працівники мають можливість вільно висловлювати свою думку та вносити пропозиції - це саме те що рухає компанію вперед до цілі.
Це фундаментальні цінності у відносинах з нашими партнерами та в колективі.
Ми створюємо сприятливі умови для професійного розвитку кожного нашого працівника та робимо максимум для його інтелектуального зростання.
Гумор - це важливий інструмент для взаємин між нашими співробітниками, який знижує рівень стресу та покращує настрій в колективі.
abc

Важкі часи народжують сильних людей. Сильні люди створюють найкращі компанії. У період пандемії 2021 року наша компанія була створена групою однодумців з багаторічним досвідом, які справою свого життя вибрали ринок ІТ. Ми створювали комунікації між людьми в кіберпросторі, коли віч на віч ми бачитися не могли. Ми будували центри обробки даних та кіберцентри, забезпечували віддалену роботу працівників, та безперебійну роботу онлайн-сервісів навантаження на які виросло в рази. Ми трансформували ІТ-інфраструктуру організацій згідно викликам які кинув суспільству та бізнесу СOVID-19.

У 2022 року почалася війна і ми знову, з самого початку вторгнення і по цей день, не припиняючи зусиль, допомагаємо нашим клієнтам відбудовувати зруйноване та втрачене, забезпечуємо міграцію ІТ інфраструктури в безпечні місця, будуємо мобільні центри обробки даних та забезпечуємо кіберзахист інфраструктури від атак зловмисників.
Місія – ми робимо неможливе можливим.

розвиток КОМПАНІЇ
ЗАЛЕЖИТЬ
ВІД СПРАЦЬОВАНОСТІ
к
о манди
abc
it SECURE SOFT COMMUNICATION

КОМАНДА ABCOMMUNICATION

Олександра Козловська
Директор
Валерія Гудь
Бренд менеджер
Сергій Католик
Менеджер проєктів
Костянтин Котов
Керівник напрямку по роботі з корпоративними клієнтами
Володимир Жураковський
Керівник напрямку по роботі з корпоративними клієнтами
В’ячеслав Юрушев
Керівник напрямку закупівель та роботи з партнерами
Костянтин Жданов
Security Architect
Артем Яценко
Security Presale-Engineer
Показати більше

Ліцензії та сертифікати

Ви можете бути впевнені у результаті співпраці, адже компетенція наших інженерів підтверджена виробниками обладнання та програмного забезпечення.

Cisco Premier Integrator

Dell Technologies Gold Partner

VmWare Partner Connect

Lenovo Platinum Partner

HPE Silver Partner

TrendMicro Bronze Partner

Veeam Registered Reseller

MicroFocus CyberRes Gold Partner

Check Point Certified Partner

CrowdStrike Certified Partner

Lepide Certified Partner

Labyrinth Certified Partner

ПРИЄДНАЙСЯ ДО НАШОЇ КОМАНДИ

Ми розуміємо, що персонал - це основа нашої компанії, завдяки якому ми досягаємо успіхів на ринку.

Менеджер з продажу ІТ-проєктів

Опис вакансії

Вимоги до кандидата:

  • – Бажання рости і розвиватися у сфері продажів;
  • – Досвід роботи у продажах та розвитку В2В і В2G у бізнесі;
  • – Хороші навички володіння MS Office;
  • – Націленість на результат;
  • – Навики ведення переговорів — чітке розуміння меж і умов, поза якими будь-яке рішення буде – неприйнятним;
  • – Грамотність, вміння написати пропозиції для клієнтів, зробити презентацію;
  • – Вміння логічно формулювати свою позицію, аналізувати й намагатися зрозуміти доводи співрозмовника;
  • – Навички аналізу візиту;
  • – Навички з’ясування потреб, аналіз потенціалу клієнта;
  • – Аналітичне мислення;
  • – Організаційні навички;
  • – Вміння працювати в команді.

Обов’язки:

  • – Пошук нових клієнтів;
  • – Активний продаж та виявлення потреб в IT-проектах;
  • – Організація та супровід презентацій, зустрічей з клієнтами, участь у тендерах;
  • – Виконання планів продажу;
  • – Проведення зустрічі в рамках комерційної пропозиції;
  • – Участь у формуванні ціноутворення та акцій для клієнтів;
  • – Розвиток та підтримка довгострокових відносин з клієнтом;
  • – Взаємодія з керівником проекту, архітекторами / Pre-sales;
  • – Укладання договорів, супровід первинної документації у проектах;
  • – Супровід подання пропозицій тендерним відділом;
  • – Робота в CRM.
Відгукнутися

Спеціаліст з тендерів

Опис вакансії

Вимоги до кандидата:

  • – Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • – Досвід роботи з електронними майданчиками та участі в тендерах (ProZorro, SmartTender тощо);
  • – Навички підготовки тендерної документації. Знання Закону України «Про публічні закупівлі»;
  • – Уважність.

Обов’язки:

  • – Моніторинг спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків для оголошення державних та комерційних відкритих конкурсів, тендерів, електронних аукціонів;
  • – Аналіз тендерної документації;
  • – Підготовка повного пакету документів для участі в аукціоні;
  • – Взаємодія з керівниками та менеджерами проектів, інженерами при підготовці тендерної пропозиції;
  • – Підготовка скарг до Антимонопольного комітету України;
  • – Підготовка звітів про участь у тендерних закупівлях.
Відгукнутися

Бухгалтер

Опис вакансії

Вимоги до кандидата:

  • – Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
  • – Вища освіта з обліку і фінансів;
  • – Знання стандартів бухгалтерського обліку та податкового обліку;
  • – Вміння працювати з бухгалтерськими програмами;
  • – Висока увага до деталей, відповідальність, самостійність та орієнтованість на результат.

Обов’язки:

  • – Ведення, прийом, контроль і обробка первинної документації;
  • – Ведення бухгалтерського обліку запасів, МШП, МНМА, ОЗ
  • – Ведення кадрового обліку;
  • – Робота з клієнт-банком: загрузка і рознесення виписок банку через обробку клієнт-банк BAS CORP;
  • – Формування документації по списанню МШП, канцтоварів, хозтоварів;
  • – Складання актів звірки з контрагентами;
  • – Облік та списання ГСМ;
  • – Систематизація процесів документообігу та архівація документів;
  • – Виконання доручень головного бухгалтера, керівника.
Відгукнутися

Асистент менеджера з продажу

Опис вакансії

Вимоги до кандидата:

  • – Бажання рости і розвиватися у сфері продажів;
  • – Хороші навички володіння MS Office;
  • – Націленість на результат;
  • – Навики ведення переговорів
  • – Вміння логічно формулювати свою позицію, аналізувати й намагатися зрозуміти доводи співрозмовника;
  • – Аналітичне мислення;
  • – Організаційні навички;
  • – Вміння працювати в команді.

Обов’язки:

  • – Підтримка та допомога в систематизації вхідних заявок;
  • – Підготовка Комерційних пропозицій;
  • – Комуникація та взаємодія з іншими відділами;
  • – Допомога в управлінні проектами;
  • – Забезпечення наявність в системі CRM.
Відгукнутися